Faste læsere

torsdag den 26. september 2019

Kyllingefars

Som beskrevet i tidligere opslag har vi slagtet kyllinger. Den største vejede 6,9 kg. I stedet for at smide den hel i fryseren, parterede jeg den store kylling her. 2 stk. brystfilleter på h.h.v. 1 kg og 1,1 kg, samt 2 lår. Resten lod jeg sidde på og frøs ned til at koge suppe på.

I går skulle vi have mexicansk mad: Tortilla. Normalt/af gammel vane bruger hakket oksekød, men jeg syntes det var oplagt at bruge 1 af kyllingebrystfilletteterne denne gang. Det skulle dog lige males til hakket kød, så:......



Der skal selvfølgelig lidt mere fedtstof men også noget mere væde til end f.eks. oksekød. 


Det smagte nu skønt med kylling.

Velbekomme.

Mange hilsner fra Husmoder-wannabe 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hjemmelavet saft

Selvom det er meget længe siden, jeg har lagt noget op her på bloggen, så er jeg nu ikke helt væk. Nu er det forår, og et nyt have år er g...